rob-erika-tim.reismee.nl

Laatste reisverhaal van Rob

Het zit er bijna op, nog een dag en dan terug naar huis. Van te voren had ik niet echt een beeld bij wat ik van het reizen zou vinden,had in gedachte een beetje een voorbehoudmaar ik vond het een geweldige ervaring. Het was voor mij ook best wel luxe. Erika heeft bijna alle voorbereidingen gedaan, routes gepland ende plaatsen uitgezocht die de moeite waard waren volgens haar.We moesten alleen maar volgenDat is uitstekend gelukt en heeft deze reis ook zo bijzonder gemaakt, ik weet niet of ik dit zelf had gedaan maar volgens mij kan ze prima haar eigen reisbureau beginnen. Mijn bescheiden bijdrage bestond eruit de plattegrond te 'kennen'van de plek waar we waren en de eetgelegenheden uit te zoeken, wat ook best een zware taak is hoor. O ja en de brommer besturen.

Bangkok is de leukste grote stad, het heeft zo 8 miljoen inwoners en honderdduizenden toeristen. het is nu wel 10 keer zo druk als de eerste keer dat we er waren. Het herbergt er alle soorten mensen. Gisteravond paar uur op straat wat gedronken bij een bestelbus waar achterin een groot televisiescherm was geplaatst wat tafeltjes en stoeltjes ervoor en bier verkopen, gouden handel. Binnen no time heb je contact met toeristen en reizigers. Vele mooie verhalen gehoord. Tim wil hier ook wel blijven wonen want hij wil toch niet naar school. Helaas voor hem wil mama toch weer naar Den Haag en papa ook wel maar een paar maanden langer reizen had mij ook wel wat geleken.

Je kan het zo gek niet bedenken waarin we onszelf in verplaatst hebben. een scala aan boten, bussen,autoos, tuktuks, pick-ups fietsen, brommers en motoren. Wat je in Nederland als levensgevaarlijk beschouwd is hier heel gewoon en ik merk dat we ons ersnel aan aanpassen. Dus toch met zijn drieen op de motor. Ik rij wel rusrig, maar toch.

Vandaag naar de openluchtmarkt hier geweest. Den haag mag dan de grootste van Europa hebben, hier is dat een sector van de markt en ik ik geloof dat ze zo'n 80 sectoren hebben. Net niet alles gezien dus. Laatste kadootjes gekocht en dus komen we met 20 kilo meer terug dan we gingen.

Ik laat het hierbij anders hebben we straks helemaal niets meer te vertellen.

Reacties

Reacties

phae

Met veel plezier heb ik jullie verhalen, foto's, impressies gelezen.
Hele fijne teis naar huis en tot snel,
Liefs Phae en Pepijn & Iris

René en Hennie

Hoi Rob, Erika en Tim
Deze reis is voor jullie allemaal SUPER geweest. Onwijs veel gezien en waarschijnlijk ook geleerd.
Zal wel alle leuke verhalen en foto´s wel missen, maar vind het natuurlijk ook fijn om jullie weer in het echie
te zien.
Een hele fijne terugreis
Dikke kus van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!