rob-erika-tim.reismee.nl

O jee wat gaan wij toch doen!!!

Tsja, wij gaan dus 15 weken reizen. Een aantal jaar geleden ontstond het idee en nu komt het heel dicht bij! Zitten vol in de voorbereiding,enorme serie prikken halen bij de ggd. In winkels speuren naar weet ik hoeveel spullen (hoe kunnen wij die in vredesnaam allemaal meenemen). En ondertussen gaat de wereld ook nog gewoon door. Tim heeft een nieuwe stap in zijn leven genomen. Hij is naar de basisschool. Een hele vent voelt hij zich maar moet toch ook vreselijk wennen. Tot de herfstvakantie en daarna even niet. Ben ontzettend benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Maar dat gaan wij bijhouden voor jullie en onszelf op deze weblog.

Annemiek

Het wordt spannend! Volgende week ons afscheidsetentje...en dan al snel zijn jullie weg.
Veel succes met alle voorbereidingen en een ontspand vertrek gewenst! Dikke kus Annemiek

Phae

Hoi Erika, Rob en Tim,

heel veel plezier, geniet van alle mooie momenten!
Liefs Phae

Mariëlle

Zo. We hebben er dan in ieder geval voor gezorgd dat je NIET goed uitgerust op reis gaat! Gelukkig maar, dat is weer een zorg minder. Hoop dat je misselijkheid wat is opgetrokken! Het was wel een superavond! Ik ben wel heeeel benieuwd wat je gaat vinden van onze brieven...!
Spannend nu!! Bijna!!! Heel veel liefs! xxx Mariëlle