rob-erika-tim.reismee.nl

nog 4 nachtjes slapen!

Het is bijna zover! Nog 4 nachtjes slapen en dan gaan wij weg. Het wordt steeds onwerkelijker, raar is dat. Volgens mij besef ik het pas echt zodra ik in het vliegtuig zit.

Eigenlijk ben ik op dit moment alleen maar heel ergmoe. Gisteren mijn laatste dag op het werk gehad. Voelde mij hartstikke fit en vol energie daarna door naar de tandarts omdat er weer vullingen zijn afgebroken en terug naar huis dacht ik: 'Wat ben ik moe'. Tsja je zal het maar hebben. Maar het is raar, al dat afscheid nemen. Een paar weken geleden is het begonnen en iedere dag opnieuw weer opnieuw. Terwijl zolang gaan wij nu ook weer niet weg. Maar het doet mij wel weer beseffen hoe fijn ik het hier heb. Het voelt wel heel erg als een warm bad met familie, vrienden en collega's. Dat is in iedergeval heel fijn om naar terug te gaan.

Verder kijk ik ontzettend uit om weer naar Bangkok te gaan. Voor de zoveelste keer Grand Palace, China Town en de rivier. Vooral om het ook aan Rob en Tim te laten zien. Ben heel benieuwd hoe Tim het gaat ervaren en beleven.

Ik ga lekker slapen en het volgende bericht is vanuit Bangkok!

Reacties

Reacties

Hennie

Hoi allemaal,
Wij gaan zeker alles volgen. Was gisteren een hele gezellige lunch. Heel heel veel plezier en gezelligheid de komende tijd
liefs René en Hennie

Linda

Hee lieverds,

Geweldig stoer hoor, deze reis. Ben heel benieuwd naar alle avonturen. Heel veel liefs van Linda, Zoran, Elias & Rosalietje..!

Linda

Lees net dat een kwart van Thailand onder water staat en dat morgen (vrijdag) problemen worden verwacht in Bangkok. Goed uitkijken he?!
Dikke knuffel, Linda

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!