rob-erika-tim.reismee.nl

bangkok

Na een toch wel hele lange reis zijn we gisteren aangekomen in Bangkok! Hoe vaker ik hier kom hoe leuker ik de stad ga vinden. Tenminste het oude gedeelte bij Kao San Road. Kao San Road zelf is verschrikkelijk maar de wijk erom heen geweldig!

Ik lees net van Linda dat er behoorlijke overstomingen zijn in Bangkok maar daar merk je weinig van. Ons hotel is vlak bij de rivier maar wij zitten gelukkig op de 4e verdieping. We houden het in de gaten. Zaterdagochtend vroeg vertrekken wij naar Nepal. Wel liggen er overal zandzakken maar ook dat heb ik wel vaker gezien.Morgenochtend wilde wij een wandeling langs de rivier maken. Helaas kan ik niet mijn hotmail in dus heb de mailtjes en de brief van de vriendinnen niet gelezen maar dat komt nog.

Tim heeft zich de hele vlucht geweldig gedragen. Nu heeft hij het wel moeilijk en vind het soms spannend maar kan ook vreselijk genieten van alles om zichheen.

Vandaag weer naar het Grand Palace geweest wat ook nog steeds prachtig is. Het is wel warm zo rond de 34 graden maar ook dat hield Tim goed vol. Verder veel gewandeld en heerlijk gegeten. Het wennen voor mij gaat steeds sneller. Maar het blijft ontzettend raar om te bedenken dat wij dit 4 maanden gaan doen.

Wij houden het nieuws in de gaten en jullie op de hoogte.

Kus

Reacties

Reacties

René

Hi toppers, via Dubai naar Bangkok ... super. Blij dat jullie al zo snel een bericht hebben geplaatst. Dan weten we dat alles goed is gegaan. Enjoy and have fun!!! En, ik ben nu toch al een beetje jaloers :) Groetjes van jullie liefste zwagertje, René.

Arja en Nico

Lieve Eer, rob en Tim, fantastisch dat jullie reis nu echt begonnen is en je goed bent aangekomen. En dat Tim het naar zijn zin heeft! We hopen dat je geen last van de overstromingen zult hebben. Goed dat jullie al weer snel naar Nepal gaan dat is lekker hoog! Hier alles goed alleen had Arja wer een teek, kus papa en mama

Reineke

Lieve Rob, Eer en Tim
Fijn om even van jullie te horen. Gelukkig hebben jullie geen last van de overstromingen.
Zaterdagochtend al weer naar Nepal.
Leuk om jullie op deze manier te volgen. Schrijf maar vaak!
Veel liefs Rein

Hans

Hallo globetrotters , geweldig wat jullie doen.
Ik lees dat een gedeelte van Bangkok erg bevalt.
Geniet ervan deze week.
Groeten Hans

Mariska, Nicole, Hakima, Latifa, Charlotte

Hey Erika, Rob en Tim,
Geen wateroverlast in Bangkok dus. Gelukkig maar.
Heel veel plezier en we blijven jullie volgen.
Liefs van ons

Ika

Hi wereldreizigers,
Goed om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen in Bangkok en ok zonder overlast van water daar hebben kunnen vertoeven. En nu voor 3 weken naar het koninkrijk van de bergen, geweldig. leuk ook om op de site al foto's te zien van jullie. Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen. Liefs ika

Peggy en Daan

Allereerst Rob van harte gefeliciteerd, leuke omgeving om je verjaardag te vieren, tussen de apen, monikken, fakirs en lijken in de rivier. Lijkt ons erg spannend en avontuurlijk. Hopen dat met Tim allles goed gaat en dat Erika de prachtige reisverslagen blijft maken.
Veel plezier en groetjes,
Peggy en Daan

Linda

Hi,

Hoop dat skypen gaat lukken want daarvoor moet ik cookies in mijn browser toestaan en dat lukt niet. En nu is zelfs mijn hotmail geblokkeerd door mijn gesleutel. Misschien omdat het een beveiligde computer is van mijn werk. Nou,hoop jullie toch nog te spreken!
Dikke zoen van ons allemaal, L

Linda

Oh ja, Rob, nog een hele mooie verjaardag daar, maak er maar een mooi apenfeest van! We proosten op je, xxxL

René en Hennie

Hoi Rob,
Gefeliciteerd met je verjaardag. mAAK ER IETS LEUKS VAN met Erika en Tim
Dikke kus,
zusje en zwagertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!