rob-erika-tim.reismee.nl

still in bangkok!

Wat ontzettend leuk om jullie reactie te lezen. Het grappige is dat je via Nederland moet horen over overstromingen want hier hoor je niemand erover. Hebben nog gekeken naar BBC World maar daar ook niets gezien. Via het internet las ik dat het komend weekend spannend gaat worden. Nou vliegen wij zaterdagochtend vroeg naar Nepal dus ga ik er van uit dat we mazzel gaan hebben. Wij zitten niet ver van de rivier vandaan. Vandaag een wandeling langs de rivier gemaakt en tjsa: hij staat hoog! Maar meer zie je er niet aan. Iedereen leeft gewoon door. Er wonen echt gigantisch veel mensen aan die rivier. Tim heeft vandaag in een parkje aan de rivier met een thais jongentje gespeeld. Het jongentje trok een batman pak aan en had een zwaard en 2 pistolen en maar achter elkaar aan rennen. Dit bij ongeveer 34 graden maar behalve een rood hoofd hield Tim het langer vol!

Verder genieten wij erg van de stad, met heerlijk eten en rare mensen en vooral de massage. Rob heeftweer een perfect tentje ontdekt. Grote verrassing was dat'Thai Massage' niet alleen sex massage is maar gewoon een aparte tak van massage. Met drukpunten e.d. Ik heb net mijn voeten en kuiten laten doen, erg fijn.

Jelka van Putten

Hi Eer, Rob en Tim,

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en genieten van de eerste dagen in Thailand.
Wij gaan morgen ook een weekje weg. Wat dichterbij, terschelling, maar heb er ook veel zin in!!

Veel liefs van fer, jel & Kids

Hennie

Hoi luitjes
Kijk elke dag wel even of er een verhaaltje staat.
Genieten we van
dikke kus