rob-erika-tim.reismee.nl

oude wensen

Vandaag is er een oude wens uitgekomen!

Daar Tibet erg hoog is( ivm hoogteziekte voor Tim).was dat geen optie om naar toete gaan. Een oude wens was om in een tibetaans klooster een gebedsdienst mee te maken. Vandaag heb ik dat meegemaakt! Vlakbij Pokhara is een tibetaans vluchtelingenkamp met een kloosterwaar ongeveer 100 monniken wonen. Hier hebben wij een gebedsdienst meegemaakt. Ik vond het behoorlijk indrukwekkend.Er werd op grote trommels geslagen en op hoorns geblazen en de kleintjes blazen op een soort hele grote schelpen. Daarbij prevelen (chanting) de teksten soms harmonieus dan ritmisch en datdoor ongeveer 100 man. De allerkleinsten doen ook mee (vanaf 10 jaar). Het is lastig om te omschrijven maar het was erg mooi om mee te maken.

Morgen gaat er een oude wens van Rob in vervulling hij gaat Paragliding!Helaas was de optie om je te laten leiden door speciaal getrainde vogels (die voor jou de juiste termiekzoeken) al vol.

Tim en ik zoeken een zwembad op (dat is dan weer een wens van Tim)!