rob-erika-tim.reismee.nl

bandipur again

Eigenlijk zouden we na Pokhara naar Tansen gaan. Maar dit werd door een aantal mensen afgeraden. Bovendien zou de reis naar Chitwan dan erg lang worden. Dus....terug naar Bandipur. Er was geen plek in het hotel maar misschien iets anders. Op goed geluk gegaan. Bovendien was de reis naar Chitwan dan maar 3 uur!

Het voelde gelijk weer fijn en vertrouwd. Terwijl Tim aan het spelen was zat ik te denken wat het nou zo aangenaam maakt dit plaatsje. Het is natuurlijk fijn dat er geen verkeer is enzo maar kijkend naar een spelende Tim en Rob die op een soort van veranda aan de voorkant op de straat zat wist ik het ineens. Het doet denken aan een italiaans bergdorpje (ben ik daar dan ooit geweest!) Je neemt automatisch deel aan het dorpsgebeuren. Zit dicht op de mensen en verblijft dan in een prachtig authentiek hotel. De dorpsgek loopt rond, spelende kinderen, de oude mannetjes bij elkaar, loslopende kippen en op straat wordt de oogst gedroogt enz. Kortom weer een fijne tijd gehad. Helaas was het te bewolkt om de Himalaya te zien. Wel weer een prachtige wandeling gemaakt. Zijn erg trots op Tim heeft bijna 5 uur gelopen. Eerst loodrecht naar beneden en daarna weer alleen maar klimmen. Niet gedragen helemaal zelf gedaan.

De avonden waren ook speciaal. Het is overdag zo'n 20 graden maar in de avond echt koud volgens de mensen daar rond de 8 graden. In ons fijne hotel ging dan ook de vuurkorf aan. De hele avond om het vuur en naar de sterren kijken.

Roy Maring

Schitterende foto's! Leuk om te lezen en te zien dat jullie het leuk hebben.

Groet,

Roy.

Bas

Waanzinnig stoer van Tim, zeg!

Linda

Ziet er heerlijk uit en wat een contrast (tis hier -16 graden, gevoelswaarde dan). Jullie krijgen de hartelijke groeten van Bernard Wientjes en Agnes Jongerius, heb die twee net geinterviewd. Ze hopen dat jullie wat orders voor het Nls bedrijfsleven kunnen regelen. ;-) , XXXL