rob-erika-tim.reismee.nl

vervolg

Vandaag naar een nieuw plekje op het eiland gegaan. Het oude plekje was wel luxe met airco enzo maar pracktisch en niet gezellig. We hebben deze luxe opgegeven voor een klein resort wel erg sfeervol, geen airco en een huisje gemaakt van bamboe. Precies zoals je het wilt hebben maar wel met gaten. De eigenaar is een ontzettend arogante blowende italiaan. Die onze naar alleen maar kan onthouden omdat hij in Italie altijd naar een discotheek ging die le Roi heette.

Nu merk je pas goed hoe heet het is!! Tim heeft wat moeite met de verandering maar ja. Het is wel veel goedkoper en daar je geen pin hebt op het eiland moeten we wel.

Morgen een dagje snorkelen en dan nog 2 dagen relaxen en gaan we met de nachttrein naar Bangkok volgende ochtend om 4.00 opstaan en met het vliegtuig naar Hannoi! Zijn erg benieuwd, verblijven daar bij een nederlander die met een vietnamese is getrouwd en kinderen heeft. 5 december zijn wij daar ook dus nu maar hopen dat de Sint ook Vietnam aandoet. Tim heeft vanacht zijn schoen gezet en gelukkig heeft Sinterklaas Koh Lipe kunnen bereiken.