rob-erika-tim.reismee.nl

Tim

Zo nou wil ik eindelijk eens wat vertellen. Fabio heel erg leuk dat je van die leuke verhalen stuurt. Gelukkig heeft Sinterklaas ook in mijn schoen een kado gedaan.

Eigenlijk vind ik het hier best leuk. Ik mis wel mijn vriendjes en Hannah en daar ben ik soms wel verdrietig van. Ook vind ik het niet altijd leuk om naar een andere plek te gaan. Morgen gaan we weg bij het strand terwijl ik het hier zo naar mijn zin heb. Ik lig de hele dag in zee en heb net spiderman bandjes gekregen en kan drijven!!! Soms maak ik met Papa een wandeling maar eigenlijk is het te heet. Mama zegt dan dat ik heel veel moet drinken anders voel ik mij niet lekker. Laatst heb ik met Papa een wandeling gemaakt die best wel spannend was. Gelukkig was Mama niet mee want die had de wandeling niet goed gevonden, veel te gevaarlijk. We moesten stijl omhoog door de Jungle klimmen en ik zei al tegen Papa: we moeten terug want het gaat niet verder. Maar natuurlijk wilde hij niet luisteren. Ik moest mij vasthouden aan stengels of grote stenen en dan kon Papa weer verder klimmen en mij weer beetpakken. Uiteindelijk kwamen we bij een afgrond en moesten wij terug (zei ik toch, Papa!) We moesten ook een rivier met mieren oversteken. Zo groot en veel heb ik er nog nooit gezien. Vond het wel heel leuk om te doen. Vandaag had de jongen van het resort een kikker gevangen maar ik mag die niet meenemen naar Nederland van Papa en Mama.

Ik heb al heel veel dieren gezien die je in Nederland alleen maar in de dierentuin ziet. Ik heb een krab van een tijger op een boom gezien en een neushoorn en op een olifant gezeten!!! De olifant kan met zijn slurf douchen, koud joh. Ook heb ik een krokodil gezien. Verder heel veel vogels maar Papa en Mama kennen er maar een paar (hornbill, parkieten, King Fisher en zeearend) en zeggen de hele tijd Oma weet wel hoe die heten. Maar daar heb ik dus helemaal niets aan. Soms geven zij mij een boekje met plaatjes van vogels maar dan vergeten zij weer dat ik niet kan lezen!!

Zo nu ga ik weer zwemmen en vragen of Mama mee wil.

Reacties

Reacties

Laura, Julien & Bas

He Neef!

Leuk om wat van je te horen!
We hebben met sinterklaas nog aan je dacht. Fijn dat sinterklaas ook helemaal bij jou een pakje heeft gebracht. Wij hebben een hondje gekregen, waarmee je kan wandelen en hij blaft als je hem aait en kwispelt met z'n staart.
Wees maar blij dat je nog lekker op reis bent.
In Nederland moet je elka dag vroeg op staan en naar school. Het is nu heel koud en we moeten elke dag muts en sjaal op. Bas heeft net oorontsteking gehad en was een beetje zielig, maar nu gaat het weer.

Wij zien alleen bijzondere dieren als we naar Artis gaan. En het lijkt ons heerlijk om lekker nu in de zee te drijven of bij zwembadjes te liggen.

Gelukkig hebben wij over een week ook kerstvakantie.

Heel veel plezier nog en de groeten aan je ouders!

Laura, Julien & Bas

Hans

Veel dank met jullie felicitatie voor Wils verjaardag.
Het gaat redelijk goed met ons, ik volg jullie belevenissen met grote interesse . De vele spannende gebeurtenissen die jullie beleven zijn heel bijzonder. Een aantal foto's heb ik op mijn bureaublad van mijn laptop als achtergrond gehad zo mooi vond ik ze. Voor Tim moet dit toch een heel grote ervaring zijn, hij groeit nu geestelijk dubbel zo hard.
Ik wens jullie nog veel plezier met prettige en spannende ervaringen met de nog toekomstige reis naar Vietnam.
Bedankt voor de e-mail en dikke pakkers voor jullie drietjes. Groeten Hans

Hennie

Hoi Tim,
Jij maakt wel hele spannende dingen mee. En die wandelingen met papa zijn best wel moeilijk. Ik weet niet of ik dat allemaal zal durven.
Veel plezier nog en een dikke kus van Hennie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!