rob-erika-tim.reismee.nl

vietnam

Even een kort berichtje.

De video's heb ik per ongeluk prive gemaakt en kunnen dus moeilijk geopend worden. Wanneer ik weer goed toegang heb op internet zal ik kijken of ik het kan veranderen.

Vietnam vind ik moeilijk te doorgronden. Heb niet gelijk het wouw gevoel. Maar het is wel een prachtig land. ZIjn nu op een rondreis door het noord oosten waar geen toeristen komen. Hebben het geboekt bij een nederlander in Vietnam. We vermoeden hoe mooi het hier is maar het weer is erg slecht. ZIjn nu in de bergen (karstgebied) maar er is veel mist en vandaag veel regen. ZIjn net naar een markt geweest waar de mensen in prachtige gewaden rond lopen. Straks als het weer misschien wat beter is richting chinese grens.

Komende dagen weer verder trekken en dan naar Halong Bay waar we op een klein eilandje verblijven daarna naar het zuiden vliegen in de hoop op beter weer (hebben de zon nog niet zien schijnen in Vietnam) en daarna de grens over naar Laos!

Het is ontzettend leuk om jullie reacties te lezen dus blijf dat vooral doen.

Dikke kus van ons in de kou!!

Hennie

Hoi allemaal,
Wij vinden het natuurlijk leuk om julie verhalen te lezen.
Geniet er echt van.
Trouwens wij hebben het hier ook koud gehad en veel sneeuw.
Dikke kus Hennie

Nico van Putten

hallo Eer, Rob en Tim, We hopen dat het weer snel beter wordt voor jullie, want wel interessant zo'n land met bijna geen toeristen, maar met mist en regen geniet je mar de helft. Hier is het even wat warmer maar koude komt weer. Heb nog niet buiten kunnen schaatsen, wellicht komende weken. Verwachting is een witte kerst. Verder alles goed. heel veel liefs Nico en Arja

Reineke

Dag familie. Ik denk inderdaad dat als het weer beter wordt het land ook anders aan gaat voelen.
Dikke kus Reinbeke

Linda

Hi lieve globetrotters,

En, is de mist en de regen al opgetrokken? En hoe vindt Tim Vietnam? Moet spannend voor hem zijn, al dat reizen. Elias heeft al een paar keer naar Tim gevraagd dus doe hem de groetjes van zijn neefje (en Rosalietje ook natuurlijk, ze kan steeds beter praten
:-) en loopt nu ook hele einden op straat. Ben benieuwd naar jullie Vietnam-foto's.

Veel liefs, Linda

Annemiek

Olaatjes daar,
Ik hoop dat de mist al een beetje is weggetrokken en jullie van de omgeving kunnen genieten. Misschien is het land even wennen, ik hoop dat je je er snel thuis zult voelen. Hier staat de kerstboom al, met lichtjes en vol met leuke ballen en ornamenten. Nu druk met inkopen van kadootjes voor de kerst. Straks ook lekker een paar dagen vrij en dan ga ik genieten van een boek op de bank, met de verwarming op 25! :-)
Ik ben benieuwd hoe jullie het op het eilandje gaan hebben, ik hoop zonnig! Geniet lekker en tot horens!
Dikke kus, Annemiek. Ook de groetjes van Willem.

ria_vermeulen@hotmail.com

Beste familie, bijzonder om jullie verhalen te lezen. Goed dat Tim zo kan klimmen, wandelen, is even anders dan Frankrijk, België, toch? Hoop dat het weer beter is nu. Hier alles goed, Tom bezig met werk en studie en gaat van 1 tot 9 jan. voor 't eerst op wintersport. Karen vindt 't fijn in jullie huis, heeft laatst wel een dode muis gevonden, in de keuken. Nog een goede tijd en pas goed op elkaar.... groetjes Ria

Ika

Hi Globetrotters,
Goed om weer wat van jullie te kunnen lezen! Hopelijk trekt de mist snel op in Vietnam en wordt het weer beter. Zoals jullie vast wel weten is het hier al vroeg winter geworden en hebben we al behoorlijk wat sneeuw gehad en de bijbehorende ellende op spoor en wegen. Collega van Giel viel laatst met de gladheid en brak haar been op drie plaatsen!
Ben erg benieuwd of jullie daar iets van kerst meekrijgen en hoe jullie het daar vieren. Kerstboompjes zijn er vast niet:-)
Dikke kus voor jullie alle drie van Giel en mij.

Lesly

Hoi Rob, Erica en Tim
Wat een mooie reis en mooie verhalen.
Klinkt heel goed allemaal.
en dan hebben jullie nog even te gaan.
Gaaf om Tim op de olifant te zien. Lijkt me erg gaaf om mee te maken als kleine ontdekkingsreiziger.
En papa: luisteren naar je zoon. Als hij zegt dat het pad dood loopt, dan loopt het ook dood. ha ha
Geniet nog van alles wat komen gaat.
Veel plezier.
Groetjes Lesly