rob-erika-tim.reismee.nl

nog steeds in Luang Prabang

De stad wordt met de dag leuker. Rond 11 uur breekt de zon door en dan is hier heerlijk. Ook al is het tegen de 30 graden dat merk je niet echt. In de ochtend en nacht is het weer koud als vanouds. Het leukste om de doen blijft fietsen. De zon in je gezicht de wind door je haren, je struikelt over de tempels en de monnikken en de mensen zijn zeer vriendelijk. Wat wil je nog meer.

Met Tim om 6.30 opgestaan om de monnikken hun ronde zien doen voor eten. Ook dat was weer erg indrukwekkend.

Tim is nog steeds niet helemaal in orde dus we doen het nog even rustig aan. Hebben al wel een uitstapje gemaakt naar een prachtige waterrval. Het lijkt daar wel het paradijs met prachtig blauw-groen water. Verder lunchen we, fietsen en laten ons masseren. Ik heb in geen jaren zo'n lekkere massage gehad als hier.

Morgen nog een uitstapje en 'smiddags naar het zwembad. Een betere besteding kan je je niet wensen op de laatste dag van het jaar. Geen stress van overvolle winkels, wat moet je koken maar wel het fijne, vertrouwde gezelschap missen (dat dan weer wel).

René

Tja, hoe moet je hier nu op reageren :) Nog steeds (een beetje) jaloers ben ik wel. Geweldig wat jullie allemaal meemaken. Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als jullie terug zijn. Ik heb vaak op skype gebrobeerd jullie te bereiken, maar dat lukt voor geen meter ... Lijkt me wel leuk om jullie een keer te zien en te spreken. Ik blijf (wij blijven) proberen. Beste met Tim. Groetjes van de ondertussen 'pensionado' René

Fernando

Rob, Erika en Tim,
Alle beste wensen voor 2011 !!!!
Het moet goed met jullie gaan als jullie niet meer weten of het maandag of vrijdag is.
hasta la pasta.

Mirjam

Hoi Rob, Tim en Erika,

Ik wens jullie alle goeds voor 2011! Maar met zo'n reis en omgeving moet dat wel lukken. Wat een heerlijke reis maken jullie, ben stiekum wel jaloers. Super leuk deze site, de foto's en verhalen. Geniet er nog maar even van! Groetjes, Mirjam Manni

Mariëlle

Hai lieverds,
Ik heb genoten van de instructievideo van Rob! Geen man die niet vissen kan! En ZÚLKE vissen! jaja! haha!
En nu weer nieuwe foto's, wat een inspirerende en prachtig afwisselende landschappen. Hoewel, afwisselend... ook zoveel pracht kan gaan vervelen? Wie weet verlangen jullie wel een beetje terug naar het platte hollandse polderlandschap? Hmm... maar ik zou het wel weten! Zou zo met jullie willen ruilen, wie niet!
Het is voor jullie een uniek begin van 2011! Laten we hopen dat het jaar jullie veel goeds brengt!
En Eertje, tnx voor je lieve mail! Hoop dat je geniet van onze brieven en meligheid! Tot vrijdag over een maand... we zullen je wel even snel helpen wennen met een goed vriendinnenbachanaal!
Geniet nog even met volle teugen! En een dikke kus voor jullie 3. Liefs, Mariëlle

Jelka

Een heel Gelukkig 2011 voor jullie!!

Klinkt weer heerlijk waar jullie zitten.
Wij waren rond oud en nieuw weer in de Ardennen.
Met 8 gezinnen, met 16 kinderen in totaal.
Lekker druk dus en gezellig! ook enorme sneeuw nog daar. Laura kreeg wel heel hoge koorts (40.4) en heeft zware bronchitus, maar inmiddels krabbelt ze weer op.

Nou, ga kijken of we nog een keer kunnen skypen.

Heel veel plezier en liefs aan Tim en Rob

XXX Jelka

Jacqueline Dekker

Hallo lieverds een heel gelukkig en Gezond Nieuwjaar!
Heerlijk om jullie verhalen te lezen en jaloers dat we hier allemaal zijn. Ik hoop dat tim weer beter is en dat jullie deze maand nog heerlijk kunnen genieten. ADO is de winterstop ingegaan op de achtste plaats en we gaan het snel weer samen bekijken! Hier gaat alles goed en gezond en weer volop plannen voor het nieuwe jaar. Ook de groetjes van Patrick!!
Kus Jacqueline