rob-erika-tim.reismee.nl

Chiang Mai

De laatste nacht in Chiang Mai is alweer aangebroken. En het resort is zoals beloofd. Het is werkelijk waar prachtig. Ik kan het iedereen aanbevelen (Jasmine Hills lodge). Het is wel een half uur van het centrum vandaan maar het ligt dus niet in de drukte. Het is het meest sfeervolle en mooiste wat we tot nu toe gehad hebben. Onze bungelow is ruim en comfortabel. Alles is prachtig ingericht en overal liggen mooie kussens en tafelkleden enzo. Ik zou het zo allemaal naar huis willen meenemen of nog een extra dag hebben om naar de winkels te gaan en die prachtige stoffen te kopen. In Nederland zou je er rijk mee worden. De eigenaren zijn gepensioneerd en komen uit Maleisie en zijn erg aardig. Ook het eten is weer voortreffelijk en dat voor een redelijke prijs. We hebben hier dus echt genoten. De stad zelf is wel aardig maar hebben er nog niet heel veel van gezien. Tempels doen we eigenlijk niet meer. En de eerste keer kwamen we na een half uur bij een kleermaker terecht waar Rob toch maar besloot om een paar maatpakken enzo te kopen. De volgende dag gepast en het is errugg mooi! Morgen zien we het eindresultaat. Om e.e.a. te composeren kan je daar op de markt voor 15 bath (35 cent) lekkere noedelsoep eten en sate kopen.

Ons tempo is dus laag geworden, lopen wat rond, doen boodschappen, regelen wat fietsen, lunchen, zitten bij het zwembad en dat is het. Het echte sightseeing hebben we even gehad. Het idee dat we over 2 weken alweer in Nederland zijn begint te wennen en voelt oke maar het idee om weer te gaan werken en alles in de ochtenden in rap tempo af te werken daar moet ik echt nog niet aan denken.

Zo terugdenkend is voor ons de tijd voorbij gevlogen. Maar Nepal onze eerste bestemming lijkt ook weer lang geleden. Hebben een prachtige reis gemaakt de afgelopen 3 maanden waar we nog vaak aan gaan terugdenken. Maar voordat dat voorbij is nog even genieten van de laatse 2 weken.

Karen

Hallo!
Heerlijk zeg om nu te ontspannen na alles wat jullie hebben gedaan en gezien hebben! Moet je ook zeker van genieten! Kan me voorstellen dat het leven daar heel anders is en dat het 'normale' leven dan ook wel weer even wennen wordt. Hoorde wel dat jullie nog heerlijk een week vrij zijn voordat jullie weer aan het werken moeten, dus gelukkig wel wat tijd om om te schakelen. Ik heb nog een mailtje gestuurd.

Geniet van de laatste 2 weken van het ontspannen en van elkaar!

Liefs xx